@Dalmierz_Ploza ciężko wróżyć, dodam tylko że jeśli tarcza byłaby mocno zwichrowana, to będzie bić również bez hamowania - chociaż hamowanie powinno uwypuklić problem, no i przy hamowaniu powinno to być wyczuwalne również przy niższych prędkościach.
Zacząłbym jednak od podstaw. Przednia oś w górę i poszarp kołami, może po prostu któreś łożysko się kończy, może któraś tuleja się oberwała.
Zwróć uwagę czy bicie występuje niezależnie od zasprzęglenia, tj. czy jazda na luzie zmienia objawy, bo jeżeli tak no to można założyć że problem najprędzej jest w samym układzie napędowym i trzeba iść od przegubów zewnętrznych, po półosi, aż do dyfra w skrzyni czy wręcz do dwumasu bo tam już chyba bywały, i próbować namierzyć luzy/bicie. Ale najpierw koła w górę i szarp. Na szarpakach nie zawsze wychwycą luzy, bo patrzą głównie na sworznie a może być rozsypane łożysko - nie zawsze będzie tak charakterystycznie huczeć.
Warto też sprawdzić stan zawieszenia silnika/skrzyni, niech ktoś napina układ sprzęgłem (jakby chciał ruszyć, może być na ręcznym) a ty patrz czy silnik nie gania, nie przeskakuje po całej komorze.